duminică, 17 ianuarie 2010

Problema interesanta

Am aflat aseara o problema de logica care mi-a placut si m-am gandit sa o zic si eu mai departe (mi-a zis-o colegu de camera). Here it goes:

Intr-o camera se afla 2 oameni si amandoi stiu cate un numar. Ei nu stiu numarul pe care il are cealalta persoana, insa amandoi stiu ca sunt numerele naturale consecutive. De fiecare data cand bate ceasul daca vreunul dintre ei stie cu siguranta care este numarul celuilalt, poate iesi din camera. Cei doi nu au voie sa vorbeasca sau sa comunice intre ei in orice fel (semne etc.). Sa se zica daca exista vreo strategie pe care cele doua persoane sa o urmeze astfel incat intr-un final unul dintre acestia sa ghiceasca numerele si care este aceasta.

Trimiteti solutiile la tiberiu.savin-at-gmail.com

Update:

Cei care au gasit solutia pana acum sunt:
- Alexandru Tandrau
- Andrei Olariu
- Stefan Istrate
- Stefan Filip
- Adrian Airinei
- Andrei Dragus
- Cosmin Gheorghe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu